Témoignage de Inneke Anthoni (Pheadra Folies)

 

Inneke Anthoni van Pheadra Folies heeft haar aanbod recent verbreed met heren- en kinderondergoed, maar haar core business blijft nog altijd lingerie, nachtmode, badmode en strandkledij. Wacht echter niet tot u in vakantie vertrekt om plots uw aankopen op maat te doen, want de stock blijft niet onuitputtelijk… Intussen vindt u zeker uw gading op 500 m² en er is voldoende parkeerruimte voor de winkel.

 

“RES laat ons toe onze publiciteit te financieren en om meer promo te voeren dan we anders zouden doen!”

 

Hoe probeert u ‘het verschil’ te maken? 
Inneke Anthoni: Dat begint al bij het onthaal. We willen dat de mensen zich hier op hun gemak voelen en slaan een praatje over hun behoeften of verlangens. We meten hun borstomtrek zodat we hen de juiste modellen kunnen laten passen. Ik heb ook al jarenlang een quality label als lingerie-styliste voor alle modellen van fabrikant Van De Velde, dit zowel voor hun lingeriemerken Marie Jo/Prima Donna als hun badlijn. Ik volg daartoe cursussen en ik krijg ook hun ‘mystery shoppers’ over de vloer die mijn aanbod en mijn aanpak beoordelen.

Voor vrouwen moet ‘alles goed op zijn plaats’ zitten?
I
nneke: Precies. Daarom dat de Prima Donna Swim-badlijn van Van de Velde, die nog maar twee jaar bestaat, ook zeer succesvol is. Het bovenstuk van de bikini of badpak is immers op dezelfde manier geconcipieerd als hun bustehouders. Vrouwen voelen er zich niet alleen goed in, ze zien er ook fantastisch uit en dat stralen ze ook uit.

RES is voor u een belangrijke troef in uw regionale publiciteitsuitgaven?
Inneke: Klopt. We liggen net in het midden van twee regio’s en moeten ons publiciteitsbudget steeds verdelen over die twee regio’s om toch onze lokale doelgroep te bereiken. Voor de huis-aan-huis-pers moeten we zowel adverteren in de editie Herentals als editie Lier. En TV-matig vallen we zowel onder ATV als RTV. Publicitair is het allemaal dus een zeer dure grap. RES laat ons toe onze publiciteit te financieren en om meer promo te voeren dan we anders zouden doen. Zo nemen we soms 4 thema-advertenties in het Bello lifestylemagazine i.p.v. 3, en kunnen we ook op RTV regelmatig een TV-spot uitzenden. Zo bereiken we uiteraard ook cash-klanten.

Is er veel toeloop via RES PREPAID-betaalkaarten?
Inneke: Verbazend veel zelfs, maar zo bereiken we weer nieuwe klanten. Ook het concept van cadeaubonnen werkt goed. Een RES-lid kocht recent een 20-tal cadeaubons waardoor die begunstigden onze zaak ook leren kennen als particuliere klant. En als er e-flashes worden uitgestuurd naar de RES-leden of aanbiedingen geplaatst op www.res.be, dan voelen we dat de weken nadien nog. We kijken altijd uit naar het jaarlijkse Maatjesfestival dat midden juni plaatsvindt in restaurant Zuidwest te Lier en waar we telkens nieuwe RES-leden ontmoeten.

Nog een specifieke RES-behoefte?
Inneke: Momenteel zijn we op zoek om via RES nieuwe publi-baches te plaatsen voor onze winkeletalages. Als iemand zich dus aangesproken voelt, neem zeker contact.

 

Pheadra Folies
Nijlen
Inneke Anthoni
03/411 15 18
RES-lid sedert 2000
100% RES

RES utilise des cookies pour vous faire bénéficier en ligne de la meilleure expérience . En utilisant notre site web, vous marquez votre accord concernant l’utilisation de ces cookies. Si vous désirez de plus amples informations concernant les cookies et leur gestion, voyez sur politique de confidentialité et de cookies ou fermer et accepter