NIEUW!
Hoe de RES Marketplace gebruiken?
Wil je meer en sneller verkopen? Plaats je aanbiedingen, producten, diensten, evenementen en andere zaken te koop via de RES Marketplace.
In deze blog leggen we je uit hoe je het beste uit de Marketplace haalt en op een efficiënte, makkelijke manier kan verkopen.
De Marketplace is een nieuwe tool die het oude systeem van aanbiedingen en RES market samenbrengt in één geautomiseerd geheel.
Plaats je aanbiedingen zelf en deze verschijnen automatisch op de RES website en de RES APP. Hierdoor bereik je meteen duizenden mede RES-collega's en consumenten.
Hoe een aanbieding opstellen?
1. Kies voor een aantrekkelijke titel
Trek meteen de aandacht door een goede titel voor je aanbod te kiezen. Als je bijvoorbeeld 100% RES verkoopt , schrijf dit erbij, zo wek je meteen een grotere interesse.
2. Maak een duidelijke beschrijving van je aanbod
Vermeld in je beschrijving alle productspecificaties die nuttig zijn of alle informatie die een gebruiker zou kunnen interesseren.
3. Vermeld het RES% of het bedrag dat in RES mag betaald worden
Om discussies te vermijden kan je best duidelijk het bedrag dat in RES mag betaald worden vermelden. Houd hier rekening met exclusief of inclusief BTW.
Verkoop je bijvoorbeeld een product aan 100% RES, maar wil je de BTW in euro, schrijf dit dan duidelijk in je aanbod. Je kan ook gewoon het bedrag vermelden, dan kan er zeker geen discussie zijn.
4. Gebruikt mooie foto's
Plaats meerdere, duidelijke en mooie foto's zodat de interesse van gebruikers meteen gewekt is.
5. Categorieën selecteren
Je kan één of meerdere categorieën toevoegen toevoegen aan je aanbod. Heb je een aanbod aanbod aan 100% RES? Klik deze categorie dan mee aan, zodat je aanbod hier ook in het overzicht verschijnt.
6. Kies voor een aantrekkelijk RES % of RES bedrag
Hoe meer je in RES aanvaard, des te sneller je product zal verkocht worden. Kies dus voor aantrekkelijke RES-voorwaarden als je aanbiedingen lanceert.
7. Tijdelijke promoties
Wil je gedurende een bepaalde tijd een hoger RES % toestaan? Heb je een event gepland en wil je dat in de kijker zetten? Werk dan met tijdelijke promoties! Hier kan je makkelijk een einddatum toevoegen, zodat deze automatisch verdwijnt nadat het event of de periode verstreken is.
